Ingen bok iaf...

Jag har märkt att mina tidigare inlägg har blivit värsta böckerna eftersom jag har det så tråkigt i mellanåt...men jag har ju så mycket som jag vill få ur mig. Vet faktiskt inte ens varför jag förklarar mig? För det första så vet ju ingen om att jag har denna bloggen än och sen så var det ju faktiskt därför jag skaffade en blogg.
Men tänkte iaf att detta inlägget skulle bli lite kortare. =)

Idag har jag och Elvira varit på besök hos Mickis och Liam som bjöd på lunch. Där var även Mikaelas kompis Sabina och vi allihopa satt ute på balkongen nästan hela förmiddagen och pratade och åt. Jätte trevligt och superfint väder!
Sen när jag hade kommit hem så kom min pappa förbi och vi tog en långpromenad och hade en mysig pratstund. Blev bara så väldigt irriterad på hans tjej som ska ringa hela tiden och ändå inte ha något vettigt att säga? :S Jag har nog aldrig varit med min pappa under en längre tid utan att hon har ringt MINST en gång. iaf sen dom blev tillsammans. Och jag vill inte ens gå in på vad jag känner för den människan för då kommer detta inlägget garanterat att bli en bok.

Nu ska jag ta och laga lite käk, får bli pasta med morotsås tror jag...det låter äckligare än vad det är ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback