Långlördag!

Överraskningsfesten i lördags blev väldigt lyckad =D
Min faster blev verkligen jätte chockad och otroligt glad. Pratade med henne i telefonen för en stund sen och hon tackade så mycket för att vi hade ordnat allt för henne och sa att det var den bästa dagen i hennes liv för hon kände sig så älskad. Det gjorde mig sååå glad. Kul att det blev så pass lyckat som det blev.

Lördagen var en lång dag. Vi gick upp tidigt och åkte till IKEA för att äta frukost tillsammans med Robert och Johanna. Sen gick vi runt där och kollade o köpte lite småsaker. Sen åkte vi till Jysk och till Chilli innan vi åkte tillbaka hem igen. Jag fixade i ordning mig själv medans Andreas badade Elvira. Vid 3 åkte vi till västerås (vi kom fram runt 4) och började fixa lite i lokalen.
Vid 6 när alla var på plats i lokalen så åkte min kusin och hämtade sin mamma o när dom gick utanför påväg att hämta upp Janne (till restaurangen som hon trodde att hon skulle till) så sprang vi ut från lokalen och skrek GRATTIS!!! =D
Vid 8-tiden åkte Andreas hem med Elvira och jag stannade kvar eftersom det var mina släktingar. Jag tänkte åka hem med min pappa på kvällen sen.
Vid 11-tiden så började min kusin Mimmie att tjata på mig att dra med ut på krogen med hennes kille och ett annat par som var sugna på att festa. Det som kändes jobbigt var hur jag skulle ta mig hem sen. Men jag kunde sova hos Mimmie och sen ta tåget hem på söndag morgon. Så då följde jag med ut på Blue moon bar och hade trevligt ett tag när jag ändå var barnfri.
Det blev en hyffsat tidig kväll, vi var bara där i ca 2 timmar, men det som var bra med det var att pappa fortfarande var kvar i Västerås så jag kunde åka hem med dom. Kom i säng ca 03.

Snacka om att hinna med mycket på samma dag!

Lite bilder från Överraskningsfesten:

Födelsedags"barnet", jag och min pappa



Min kusin och hennes Kille



Faster, Kusin-Alicia och jag



En av de 3 Cheesecake som jag gjorde =)



Några av alla chokladbollar som jag hade bakat


Lite folk


Elvira vid barnbordet <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback