Äta regelbundet + Elviras framsteg

Jag ska försöka börja med att äta flera mål om dagen. Kanske att jag borde äta varje gång som Elvira får mat för då är det ju lätt att komma ihåg det.
Annars brukar det bli två stora mål om dagen för mig och det blir man tydligen tjock av. =( Frukost och sedan middag när Andreas kommer hem. Det är ju så fruktansvärt tråkigt att laga mat till sig själv, det är nog därför det inte blir av. Min snälla mamma vet om det och kom hit med sånna där felix pajer som man bara behöver värma. Känner mig lite som en av dom där i "Ung och Bortskämd" haha nä kanske inte.

Måste berätta lite om Elviras framsteg oxå!
När man ställer henne upp och släpper taget så har hon tidigare ramlat ihop som en geleklump på golvet, men nu så har hon blivigt jätteduktig på att parera och håller balansen i upp mot 10 sekunder sen faller hon sakta bakåt eller frammåt. När hon ramlar frammåt så tar hon dessutom emot sig med händerna.
Så...nu har jag skrytit färdigt!

Nu ska jag och min dotter luncha och sen ska jag plugga gärnet. Förhoppningsvis kan vi klämma in en promenad i det fina vädret någonstans oxå. =)

Jag lägger upp lite roliga bilder som jag tog igår =)



Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Yohanna

Jag har också börjat med sån diet (fick veta min inre ålder och insåg att det är dags för förändring). Funkar väldigt bra hittills, skönt att aldrig vara hungrig :) Kör hårt!



P.S. Heja Elvira! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback