Snöstorm!

På andra sidan fönstret är det tydligen snöstorm...Jag som verkligen skulle behöva ta en promenad.

Idag är det full rulle här hemma. Jag har kanske lite för mycket på gång samtidigt som vanligt så ingenting blir gjort. Jag bara irrar omkring och påbörjar nya saker hela tiden men jag hinner inte göra färdigt nåt. Så fort jag går bort från det som jag håller på med (för att tex Elvira skriker eller nåt) så glömmer jag typ bort det och ser något annat som behövs göras och så gör jag det, sen kanske jag går iväg för att hämta nåt och då ser jag nästa sak (tex tvätten) som jag behöver fixa med. Och så håller jag på hela tiden...ni kanske förstår hur det ser ut här hemma då? Massa oklara projekt i alla olika hörn och kanter.

Jag skulle nog behöva ta en pause från allt och ta mig ut i det här snöoväret som härjar. Det är så tråkigt att gå själv bara =/

Ha en bra dag på er allesammans! =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback