Ett ryck

Jag ligger just nu i soffan och jäser... blev väldigt mätt efter maten och har ingen ork att göra allt som står på tur i schemat för kvällen.
Min mysiga dotter ligger här brevid mig och försöker skriva på datorn hon med, samtidigt som hon spottar allt sitt dreggel över min arm mellan sina "pruttljud" med munnen.
Skulle behöva göra ett ryck innan min käre mor kommer förbi.
Jag behöver damma och dammsuga, vika tvätt och hänga den som ligger i tvättmaskinen, baka två cheesecake och massa massa chokladbollar (till i helgen), sen måste jag även hinna umgås med min mamma när hon kommer och till sist natta Elvis.
Andreas är duktig han, som är iväg och slänger massa skräp, borde väl ha gjort något vettigt när han är tillbaka.

Dags för mig att göra ett ryck!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback