Fixardag

Igår var en regnig tråkdag..jag sov bort halva dagen eftersom jag saknade motivation att gå upp när det ändå bara öste ner där utanför. Vid 12-tiden gick jag tillslut upp och åt frunch sedan försökte jag beställa tackkort till alla som kom till dopet men det fanns så mycket att välja på så folk med beslutångest, som jag, kan inte välja bara en. Jag höll på ett bra tag till Andreas kom hem från jobbet och hjälpte mig. Han var trött och jag var grinig och det slutar ju aldrig bra. Men vi valde ett kort, en bild på Elvira och en text och beställde dom tillslut så dom kommer säkert någon gång nästa vecka. Jag är lite ledsen att det inte blev någon bild på Elvira i dopklänningen men det fanns ingen bra sådan =( Tog iaf en där hon skrattar och det känns bra.

När klockan närmade sig mot kvällen så tog jag mig en snabb dusch, gjorde i ordning mig och begav mig sedan med Elvira och bilen till en återträff med sku i bro vilket var väldigt trevligt. Synd bara att det var så få som nappade på det, men det är väl kanske inte så många som är villiga att "offra" sin fredagkväll för sånt som inte innehåller alkohol?
Det var iaf mysigt. Vi grillade grillspett och satt och åt och pratade om gammla minnen och allt möjligt. Det är skönt att Elvira är så snäll så att man kan ta med henne på sånna här evenemang utan att vara orolig att hon ska störa och gallskrika. Hon låg i vagnen medan vi åt och somnade sen på kvällen. Tror att vi stannade till kvart över 11 ungefär och sedan åkte vi hem. Skönt att ha bil ibland =)

Idag är en fixardag har vi bestämmt. Vi ska städa hela lägenheten, diska, kanske tvätta, åka och handla och sen får vi se vad vi hittar på ikväll!
Nåt kul hoppas jag efter denna slitdag...men vi får se!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback