Misslyckad pluggdag men en lyckad dag och myskväll

Igår skulle jag bara gå en promenad till Emily för att sedan gå hem och plugga resten av dagen. Det blev ju ganska misslyckat.
Jag kom dit vid halv ett och så satt vi där ett tag på gräset på deras baksida. Nästan direkt när vi kom dit och jag hade lagt Elvira på en filt så vände hon sig för första gången från rygg till mage! Duktig tjej!! =D Sedan gick vi till coop och köpte en glass =)
Jag kom hem igen vid halv 6 och åt god middag som andreas hade lagat, slängde ihop några chokladbollar och gjorde saft, packade ner massa picknick saker och begav mig till Lillsjön där jag mötte upp Emily, hennes syster Malin och Melvin.
Vi satt och hade en mysig picknick tillsammans medans solen höll på att gå ner. Jag tyckte det var väldigt mysigt iaf =)
Efter det så tog vi oss en promenad längre bort av Lillsjön där andreas och hans kompisar stog och fiskade och som vanligt utan napp ^^
Vi var där ett tag tills det blev dags att gå hem, vid 12-tiden.
Sedan satte sig jag och Andreas på våran mysiga balkong med en filt om oss, tända ljus överallt och lite te och fika. Vi satt där och mös och snackade tills 1-tiden och sedan gick vi tillslut och la oss (Andreas slumrade till där ute, medans jag pratade, och då tyckte jag att det var dags att gå in :P)

Lite bilder från igår:


På Emilys baksida. Elvira har precis vänt sig från rygg till mage =)




Här försöker hon vända sig igen men det gick inte lika bra. Hon sparkade tillbaka sig innan armen kom runt =)




Malin, Melvin och Emily vid Lillsjön på våran picknick!



Vår picknickfika =)




Grabbarna stog och fiskade och drack öl.




Solnedgången och våran "utsikt" eller vad man säger. Det var fint iaf!




Emily tog massa bra bilder...paparazzi!





Systrarna Tegel :P


Mysig bild...Emily, Malin och Andreas som fiskar i bakrunden :)



Nu ska vi fixa massa här hemma innan vi drar till Smidö!
Skriver snart igen =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback