Bilder säger mer än ord

Nu var det ett tag sen jag skrev så jag orkar inte uppdatera er om allt som har hänt. Kortfattat så kan jag säga att jag var med Emily, Melvin och Mikaela o Liam på en liten promenad upp till centrum igår, vi åt glass och umgicks tillsammans. Sen kom mamma och Eric förbi en sväng och följde även med hem. Efter det så kom min lillesyrra hit och sov här till idag och sen åkte hon hem igen (och i morgon ska hon till Bournmouth i tre veckor på språkresa =( min lilla lillesyster har blivit stor!)
Bilder från torsdagen:


Min glada lilla flicka i sin babysitter<3



Mikaela och Liam. Uppe i centrum efter våran promenad.


Jag, Mickis och våra bebisar väntade utanför bvc på att Melvin skulle få en spruta.


Elvira med sin älskade kanin.



Allihopa satt och hejade på Melvin när han höll på att vända sig från rygg till mage. Tyvärr så lyckades han inte riktigt men nästan. Duktig liten pojke som kämpade så bra!


En glad liten prins med sin mamma =)


Det här lilla charmtrollet blev faktiskt 4 månader nu den 18 (kan inte skriva idag längre eftersom klockan är över 12 :P hehe)


Min lillebror och min mamma =)



Min sötnos <3

Idag så har vi varit och shoppat massor på barkaby handelsplats, känns som att vi är där rätt så ofta men det är bara för att jag är så köpgalen =) men det får bli ändringar på det nu framöver.
Vi köpte iaf bland annat en golvmopp (äntligen), kläder till både mig och andreas, massa småsaker till badrummet och så, en "arm" så att vi kan hänga mobilen över Elviras säng, godis osv. Sen var vi även på Coop forum och shoppade loss där oxå.
När vi kom hem så lagade vi mat och sedan kom andreas kompisar. Dom skulle gå och fiska så jag följde med på en promenad men hamnade hos Mikaelas mamma som bor på vägen till sjön. Jag var där ett tag och umgicks med mickis och hennes familj tills Elvira blev jätte gnällig och jobbig och då gick vi hem.
Nu sitter vi här alla grabbarna och jag och kollar på första "saw-filmen", Elvira sover, och det gör även grabbarna (en av dom snarkar nämligen) xD haha

Ska nog gå och lägga mig nu..är ju en dag i morgon oxå ;)
Imorgon ska jag, Mikaela och Emily äta middag här tillsammas och ha en liten tjejmyskväll, fast dom har ju såklart sina smågrabbar med sig =)
De ska bli mysigt iaf.

GOD NATT!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback