Valborg!

Igår var det full rulle här. Jag hann inte ens vårstäda här hemma som jag hade tänkt.
Först var Mickis och Liam här ett tag och vi satt och snacka och åt, sen kom min mamma och lillebror förbi och då gick mickis och liam efter ett tag.
Vi satt ute på våran fina balkong och fikade i solen. Sen kom Yohanna, Elviras faster, förbi och fikade med oss. Hon skulle egentligen bara komma o kolla på andreas gammla bil som hon ville köpa. Sen gick vi allihopa på en liten promenad och kollade runt efter en lokal att vara i på fikat efter dopet (som alla kan få plats i). Sen gick mamma och Eric och då kom Elviras farmor förbi. Sen kom andreas hem från jobbet och så lagade vi mat till oss och våra gäster och åt. Efter det så satt vi i soffan och fikade och hade trevligt. Sen kom Elviras farfar förbi och hälsade på och klockan rann iväg och blev jätte sent så det slutade med att Yohanna som bara skulle komma förbi för att kolla på bilen stannade kvar och sov i våran gästsäng =) (skönt att den kom till användning för en gång skull). Jag tyckte det var trevligt. Tycker om när det är folk här!

Idag är det valborg och det ska firas i Viksjö hos Andreas kompis. Vi ska typ grilla och spela kubb tror jag. Sen får jag hoppas att vi går och kollar på en släckt brasa, som traditionen lyder. =P Det blir nog trevligt får vi hoppas.

Nu ska jag iväg till jakan och träffa Mickis, Liam och Malin. Får se vad vi hittar på.
Jag berättar mer i morgon, det lär bli sent ikväll :P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback