Tråkdag och student-ångest

Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på idag? Vädret där ute är ungefär lika tråkigt som jag har det här inne. Har ingen lust att ta en promenad bara för att gå men om jag skulle ha något mål så skulle det kännas betydligt lättare.
Funderar på om jag ska gå och hälsa på min mormor och morfar? Det blir i alla fall en liten vända..mer än så behöver jag inte.

Jag har lite student-ångest...vet inte om jag ska ha mottagning eller ej (eftersom dopet är dagen efter) och sen känner jag att jag inte har råd med en studentklänning. What to do?
Det jobbiga är att man bara har klänningen en dag sen kommer jag aldrig mera använda den. Plus att flaket brukar ta kol på det mesta.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback