Fika i stan.

Idag har jag och Elvira varit i stan och fikat med Liza. Det var jätte kul att träffa henne igen för det var så otroligt längesen vi sågs, så det var verkligen på tiden! Vi fick till och med en varsin present av henne, gullig som hon är =) Jag fick ett läppbalsam och Elvira en jätte söt klänning. Tack igen sötnos <3

Efter våran mysiga pratstund så var det dags för Liza att åka o jobba igen. Men jag och Elvira stannade kvar i stan för att hitta en klänning till mig att ha på skivan.
Jag kände mig lite stresad för jag visste att när som helst så kommer Elvira bli hungrig och då måste jag vara redo med tutten :P
Jag provade några kläder bara utanpå det jag hade för att Elvira började vakna till och då bestämde jag mig bara för en klänning. Orkade inte leta utan tog första bästa, betalade och drog ut ur affären. Men så kom jag på att jag borde ha satt mig i provrummet o ammat istället för att fly...vart skulle jag ta vägen? Jag skulle ju aldrig hinna hem innan hon hade skrikit ihjäl sig av hunger.
I ren panik så skyndade jag mig in på Lindex (första affären jag såg med provrum) åkte ner för rulltrappan, slet åt mig ett klädesplagg i min stolek (för att det inte skulle verka konstigt) och sen sprang jag in i ett provrum och satta mig o amma.
När hon hade ätit klart så provade jag tröjan ändå och bestämde mig för att köpa den. =)
När hon ändå var mätt och belåten så svängde jag in på jc och köpte tre par kalsonger åt Andreas när jag ändå var i farten.

Tåget som jag sedan satte mig på åkte bara till Jakan. Jag var super kissnödig, Elvira hade full blöja och det var snart dags för att amma igen...så jag ringde pappa som bor i jakan och frågade om jag fick komma förbi. Så jag åkte dit och tillfredställde alla behov och tog en fika med pappa och hans tjej. Mitt i allt fikande så spydde Elvira den värsta spyan jag sett henne göra. Det verkligen sprutade över hela henne, mina byxor och ner på golvet. Jag blev helt chockad och visste knappt vad jag skulle göra och där satt hon helt oberörd =P haha min lilla älskling <3

Jag ringde Andreas och bad han att hämta oss efter jobbet, eftersom jag inte hade någon lust att åka tåg i all spya.
När vi kom hem så lagade vi mat, fixade lite små plock och sen fick jag äntligen träna! Åååh så härligt det känns efteråt =D Så nu sitter jag här nyduschad och känner mig riktigt fräsch! ;)

Nää nu, gott folk, ska jag sova. Jag och Elvira ska nämligen upp hyffsat tidigt i morgon och gå till bvc på ett läkarbesök. Ska bli spännande att se hur lång hon är och hur mycket hon väger!
(Ps. Ursäkta boken)

Nattinatti!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback