Vill bli smal!!

Jag vill verkligen verkligen bli smal! Jag önskar att det syntes på en gång när man väl tränar för det skulle ge mig en riktig push. Om det skulle hända nåt när man tränat ett par gånger så skulle jag vilja träna mer men jag märker ingen skillnad alls. Och jag tänker verkligen inte sluta äta god mat för att bli smal, då får det fan i mig vara!
Känner mig lite bitter just nu och gör det såhär emellanåt. Vill att siffrorna på vågen ska sänkas, helst ligga under 60 sträcket men det gör det inte och det känns som om jag aldrig kommer uppnå det.
Hatar min kropp över huvudtaget just nu...finns fan inget jag är nöjd med och det känns förjävligt.

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Yohanna

Postat av: Yohanna

Jag vet hur det känns, en kör järnet så ofta man kan... för ingenting liksom. Och att ge upp god mat gör en ju bara ännu mer deppad, inte en chans!

Men jag tycker faktiskt du ska vara väldigt nöjd med din kropp, och du har dessutom ändå fött ett barn! Jag säger det inte bara för att vara snäll, jag tycker verkligen det. Vet att höra det från andra inte hjälper värst mycket, men det är kanske något i alla fall.

Och även om det inte syns resultat gör du ju ändå kroppen en tjänst varje gång du motionerar, man får nog leva längre och vara friskare och det är ju värt en del det med :) Så inget är i onödan!



Långt inlägg blev det, men.. ja jag pratar ju för mycket som vanligt.



Kram på dig!

Postat av: Linda

Sorry att jag är så seg på att svara...

Jag bloggar inte så mycket längre som du kanske har märkt.

Skönt att höra att det inte bara är jag som känner så, och tack! För mig hjälper det faktiskt lite iaf när folk säger sånt. Tack =)

Det är faktiskt sant och även fast det inte syns resultat nu så kommer det förhoppningsvis att göra det, med lite tålamod, om man tränar regelbundet för hälsans skull. =)

Kraam <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback