och det slutar aldrig regna...

Tråkigt med massa regn! Jag vill gå ut på promenader och gunga min dotter i gungan här utanför men det slutar ju aldrig regna? Det är helt okej att det inte är soligt och fint väder men det behöver ju inte regna??
I för sig så är jag ganska trött efter den här helgen, som har varit mycket händelserik, så just idag gör det inte så mycket. Jag sitter i soffan och segar, orkar inte göra nåt.
Jag måste hänga tvätten men drar ut på det lite :P Skulle även behöva svabba golven men vem orkar det en sån här dag?

Måste bara tillägga hur stolt jag är över min dotter! Jag älskar henne så obeskrivligt mycket och jag längtar tills hon kan prata så att vi kan lära känna varandra bättre och bli bästisar ;D haha okej kanske inte men jag önskar att vi kommer ha en riktigt bra relation till varandra.
Jag undrar hur lång tid det är kvar tills hon kryper? Hon har börjat ställa sig på alla fyra och gunga, ibland tar hon "ett steg" alltså tar fram en hand eller ett ben men där tar det stopp. Spännande!!


Just nu längtar jag tills Andreas kommer hem så att vi kan sitta och kolla på "How I Met Your Mother" resten av kvällen. =D Jag är helt kär i dom allihopa!! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback