Lördag...

För en vecka sedan, fast på kvällen, så var jag faktiskt på krogen för första gången på väldigt länge. Jag hade rätt kul, det var härligt att få dansa och skaka loss lite men jag kunde ha druckit lite mindre om jag ska vara helt ärlig.=/
Jag hade inte planerat att gå ut så det var en ganska impulsiv grej och det är ju alltid kul. Inga förväntningar som kan förstöras man bara kör lixom.
Elvira sov hos mormor för första gången medans jag var iväg och det gick ganska bra.

I veckan som har varit så bytte vi till sittvagn åt Elvira, vi kände att det var dags för det eftersom hon hängde utanför liggdelen med huvudet hela tiden, och det går jättebra fast att den är utåt vänd. Kan lägga ut bilder på den senare.

Min älskade dotter utvecklas så mycket hela tiden. Här om dagen sa hon "hell yeah" :P haha det lät som det iaf. Sen har hon börjat dra upp benen under sig och trycker ifrån med armarna i krypposition. =) Vem vet? Snart kanske hon kryper omkring här i lägenheten? ;D

Igår var jag hos mickis och vi åt middag tillsammans eftersom våra män var ute och härjade. Sen kollade vi lite på idol, pratade om allt möjligt och hade det mysigt. Efter idol så färgade hon mitt hår....brunt! :O Jag blev nöjd fast längst ner på håret ser det nästan lite grönt ut tyvärr =/

Vid 12 tiden så kom andreas och hämtade mig och Elvira för att åka till Arlanda och hämta Emily och Melvin som har varit i Cypern. Dom landade 00.55 och sov sedan över här, sen ska dom stanna här över helgen. Trevligt =)

Nu ska jag vara lite social med Emily! Trevlig helg på er <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback