Gunga lite grann....

Var precis ute och gungade med Elvira! =D




Det var jättekul!

Blev en kort gungstund för hon bajsade och sedan började det dugga lite så vi gick in och då kom Andreas hem. Fast nu har han dragit igen =(
Det var tänkt att några kompisar till honom skulle kommit hit typ nu och ätit här men det blev tydligen ändrade planer så han kom bara hem och vände, så nu sitter jag och Elvira själva i lägenheten och försöker komma på något att göra ikväll... Det är ju FREDAG!?

Frågan är bara vad? Vill ju inte sitta och deppa en fredagkväll så nått får jag ta o hitta på.
Ville ta en promenad tidigare men det är så tråkigt att gå själv men jag får väl göra det ändå? Finns ju inte så många att fråga här och dom som finns har jag frågat.
Skulle vilja åka till Västerås men det känns lite för oplanerat och så.

Kanske ska gå ut och gunga lite till helt enkelt, om en liten stund i så fall!
Hoppas ni får en trevlig Fredag iaf =)

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emily

Jaa jag hatar råttor!! :(

Ikväll ska jag lägga mig tidigt och det ska jag faktskt också! :P

Jaa det är samma här, kul att läsa något på din blogg med. Kryper Elvira nu?? :O



Saknar dig med, men om en vecka är vi hemma igen! ;) <3

Postat av: Mariah

Hej gumman hoppas allt är bra med er =) Fick bloggen av emmi så nu har ja nått och läsa =) Vart har ni köpt elviras overall? är den jätte tjock ? kram Mariah och Cornelia

Postat av: Linda

Haha sorry Mariah! Jag är väldigt seg med min blogg, har haft så mycket annat på sista tiden =/

Vi köpte hennes overall på kapphal men den är verkligen inte tjock. Det är en vår/höst overall.

Kraam på er båda!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback