Träningsabstinens

Jag vill bara bli frisk nu på en gång så att jag kan träna bort mitt fula fläsk!!
Faaan om jag bara hade varit frisk så hade jag börjat på en gång och fan inte slutat förns jag känt mig smal!
Cykelringen som jag har upptäckt på min mage ska bort snarast! Trodde att jag skulle ha gått ner lite nu när jag har varit sjuk men inte det inte. Men som tur är så har jag inte gått upp heller, det står still.
Jag är så fruktansvärt rädd för att bli så pass tjock så att jag tänker "äh, det är ändå ingen idé längre." och sen fortsätter att stiga i vikt tills jag ser ut som tjockisarna i biggest loser. Skräck! Mardröm! JAG VILL VARA SMAL!!

Ursäkta mitt utbrott..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback