Min stora dotter =)

Åååh jag måste bara berätta att jag är så otroligt stolt över min dotter!!!
I några dagar nu så har jag hållit på att tända en lampa i taket och sedan säga "Lampa" till Elvira. Eller jaa, jag har väl gjort så några gånger förut oxå, men de senaste dagarna har jag gjort det flera gånger om dagen.
Jag gör det på olika ställen och olika sätt, ibland frågar jag "Elvira, vart är lampan?" och efter ett tag så började hon med att alltid kolla upp efter att jag sagt lampa. Jag brukar även peka på lampan och säga "Där är lampan", efteråt.

Idag, nyss faktiskt, så gick jag in i hennes rum där lampan redan var tänd och så frågade jag: "Vart är lampan Elvira?" Och då kollade hon upp på den och PEKADE!!! med sitt pekfinger upp på lampan. Sen kolla hon på mig och sa bampha. Sen kollade hon på sitt finger och såg lika chockad ut som jag.
Jag började nästan gråta för att jag var sååå stolt! Hon är så himla duktig min stora tjej.

Hon är så rolig för vart jag än går i lägenheten, när vi två är själva hemma, så krälar hon efter mig.
Just nu ligger hon vid mina fötter och pillar på mina tår. Haha sötnosen <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback