"Fast and distraction"

Det jobbigaste med att det börjar bli kallt ute är alla lager-på-lager som man måste krångla med.
Bebisar i allmännhet är väl inte direkt kända för att tycka sånt är kul, det brukar bli massa bråk och skrik och ledsna ögon.
Meen....jag har en liten teknik som jag brukar köra med som går ut på att man drar på kläderna väldigt snabbt samtidigt som man distraherar ungen med olika saker. Även kallad "Fast and distraction".
Och då undrar ni..varför på engelska? Jo för att jag är mongo och om jag har kollat på film/serier som är på engelska, i det här fallet på how i met your mother, så går jag runt och tänker på engelska efteråt. Tyckte typ att det lät coolt men jag erkänner iaf att jag är mongo! :P

Nu måste jag gå och mata en gnällig bebis innan vi ska iväg till momma och moffa (gammelmormor och gammelmorfar)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Yohanna

Hahahaha... låter som en helt fantastisk metod. Du är rolig du :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback