Älskar överraskningar!

Jag längtar verkligen till lördag just nu!
Min faster fyller 60 och ville absolut inte bli uppvaktad på grund av att hon inte orkar passa upp på massa folk med fika och sånt. Plus all disk och städning som blir efteråt, då hon har svårigheter att röra sig.
Eftersom hon fyller 60 och vi andra känner att vi faktiskt vill fira henne så har vi hållit på att planera en överraskningsfest ett tag nu.
Det roligaste av allt är att hon inte anar ett smack! =D
Jag älskar att ordna överraskningsfester till folk för dom blir så förvåninade och glada (förhoppningsvis). Hon tror att hennes dotter + pojkvän ska äta middag med henne på en restaurang på lördagen och att bara jag, pappa och elvira ska komma på söndag och fira henne lite. Istället så kommer ca.25 pers vänta på henne på lördagen med en SURPRISE!!! =D
Alla har fått lite olika uppgifter och jag fick ta hand om efterrätten. Därför ska jag snart gå och göra lite chokladbollar och två cheesecake (eftersom jag inte hann med det igår och bara gjort en cheesecake hittills).

Det roligaste av allt med hela lördagen är att jag får träffa massa släktingar som jag inte har träffat på länge. Speciellt mina kusiner i Göteborg som jag inte har träffat på flera år. =(
Jag är typ nervös inför det. :P

Nu ska jag gå och baka... Wish me luck =D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback