Sovrutiner

Vart tog den morgonpigga Linda vägen?? ...Hon som aldrig hade några problem med att gå upp på morgonen och blev pigg så fort hon slog upp ögonen.

Det är ju mycket skönare att vara morgonpigg och dessutom passar det bättre in i mammarollen att vara det.
Nästan alla jobb kräver ju att man går upp tidigt på morgonen oxå så om man gör det av sig själv så är det perfekt.

I natt så kunde jag inte sova som vanligt, var vaken till efter 3, helt klarvaken och jag förstår inte varför. Det är ju bara jobbigt :S
Jag gick upp halv 9 imorse för att inte vända på dygnet. Jag hoppas på att jag ska bli tröttare ikväll.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback