Går åt fel håll..

Jag var på rätt väg förut, från att ha 40 graders feber till att vara på benen igen, men nu känns det som att det går åt fel håll. Jag mår sämre idag än vad jag gjorde igår. Fast det kan iförsig ha något att göra med att jag tog mig en timmes prommenad i blåsvädret igår. Jag var ju så fruktansvärt trött på att bara sitta inne hela dagen. =( Plus att jag ville smygträna, men se hur bra det gick?

Skulle ju till IKEA idag med mickis men eftersom jag känner mig så hängig så får jag hålla mig hemma som vanligt. =( Hade varit trevligt att hitta på någonting men jag vill koncentrera mig på att bli frisk tills imorgon för då ska jag träffa min efterlängtade bäste vän!! :D

Ska nog städa idag, det behövs verkligen för det är damm och smuts överallt. Stackars Elvira som får allting på sig och i munnen. :(
Fast det kommer ta typ hela dagen o städa för jag tänker inte göra så att det blir som ett träningspass utan ta det lugnt så att kroppen kan bli fri från allt skit som håller mig frisk.

Måste sätta igång så att jag kan bli klar ;P

Kör ut lite bilder på Elvira till folk (Yohanna) som saknar henne:








TITTUT!!

Ha en bra dag =D

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Yohanna

Haha tack, va gulligt av dig :)

Men jag är nog inte den enda som saknar den lilla sockertoppen, alltid uppskattat med bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback