Älskade släkt <3

Denna Alla helgons Dag började med ett "äventyr" som vi kallade det. Jag, Andreas, Elvira och Robert o Johanna bestämde igår att vi skulle ta bilen mot Lennartsnäs idag för att se vad som finns på andra sidan järnvägen. Vi körde runt där borta ett tag och kollade på massa åkrar, hagar, hästar och hus. Det var typ det som fanns :P och en badplats. Vi körde upp på Caroline af ugglas avfart (för att vända tillbaka) och där stog en gigantisk streckgubbe ^^ Sen tog vi en fika på caféet i ladan som finns där o det var mysigt.

Vid 4 så åkte jag, Andreas och Elvira till bro kyrka för att tända ljus vid minneslunden tillsammans med några av mina släktingar. Fast tyvärr så hade vi inget ljus med oss men vi fick vara med på mammas ljus =)
Andreas åkte på annat håll och jag och Elvira följde med hem till min moster och käkade middag med lite släktingar. Det var jättemysigt att vara där och god mat tycker jag =) Man borde egentligen träffa släkten lite oftare, jag är en sån person som värdesätter släkten väldigt högt och tycker att man inte ska ta dem för givet, vilket många människor gör.
Jag älskar min släkt, jag älskar att alla är speciella och lite knasiga på sina sätt. <3

Just nu sitter jag ensam i soffan och dricker te o äter det som blev kvar från igår av osten och digestivekexen medans jag kollar på "Så mycket bättre" på 4:an. Bra program, rolig idé att sätta så olika artister tillsammans som gör sina tolkning av de andras låtar. Underhållande iaf =D

Imorgon ska vi till IKEA!!! =D
Trevlig kväll.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback