Mysig dag på IKEA med trevliga tjejer och söta bebisar

Idag har jag haft det riktigt trevligt tillsammans med Mikaela, Emily, Sandra och alla våra bebisar. =D
Vi bestämde igår att vi skulle träffas på kungsängens station idag för att ta tåget till jakan. Innan det så gick jag en promenad till mickis för att möta upp henne, och på vägen till stationen så pratade vi om hur jobbigt det skulle vara om vi skulle möta någon annan från föräldragruppen, eftersom vi lixom var 4 pers som träffades utanför gruppen. När vi väl kom ner på perrongen och hade träffats allihopa så tror ni inte att vi träffar en tjej från föräldragruppen då?? Jo minsann, det är precis vad vi gör. Typiskt!
Ååh jag tyckte det var så pinsamt, och så tyckte jag synd om henne för att vi inte hade frågat henne igår.
Grejen är att man inte kan vara hur många som helst när man går med barnvagnar, jag tyckte nästan att det blev lite mycket nu när vi bara var 4 så man kan liksom inte fråga hela gruppen?
Tur att hon skulle till någon vän så att hon inte kände sig utelämnad eller nåt?

Sedan när vi kom till jakan så kom vi på att det blir krångligt att försöka hoppa på en buss med 4 barnvagnar så vi bestämde oss för att gå till IKEA när det ändå var så strålande fint väder =D
Mysigt med en liten promenad i solskenet!

På IKEA så började vi med att äta lunch och amma, så där satt vi ett tag och pratade och fikade vilket var väldigt mysigt tycker jag.
Sen var det dags att gå runt och kolla lite och självklart hitta det som vi kom dit för. Ramarna att ha hand- och fotavtrycken i. Jag tror att det kommer bli jätte fint faktiskt och ser fram emot att göra dom. =)
Jag tror att vi allihopa fick med oss mer saker än vad vi kom dit för, och hade tänkt oss men det är bara kul med massa nytt.
När vi var färdiga på IKEA så gick vi hela vägen tillbaka oxå och sen in i Jakobsbergs centrum ett tag.
Tack för en jätte mysig dag tjejer<3

Några bilder:


Glada tjejer med deras fina bebisar!

 

Efter en trevlig dag med dessa tjejer så skulle jag hem till min pappa på middag. Kändes lite jobbigt eftersom vi har tjaffsat lite grann en tid och eftersom jag och hans flickvän inte går så bra ihop, men det var god mat iaf och hon fjäskade på bra så det var ingen fara alls.

En stolt morfar och en mätt och belåten Linda =)

 

När vi kom hem ifrån middagen så provade jag studentklänningen som jag skulle få låna av mickis. Den var jätte fin men alldeles för liten och det var synd. Måste åka till stan så fort som möjligt och leta efter något annat att ha på mig. Mickis sa att hon kunde följa med så vi får se när det blir.
Nu ska jag mysa med min sambo innan det är dags att sova. Får se vad jag hittar på imorgon på dagen men på kvällen har jag iaf en dejt med världens bästa Frida =D <3

God natt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback