Mor och dotter kväll

Ursäkta mitt lilla utbrott tidigare men jag blev bara så arg och ledsen.
Jag har lite problem med min pappas flickvän, eller rättare sagt hon har problem med mig och tycker jag är ouppfostrad och otrevlig. :S
Har iaf ringt och pratat med pappa nu och sagt vad jag känner. Känns redan mycket bättre men tyvärr så måste jag dit på middag imorgon kväll. =(

Nog om det!
Det var trevligare på föräldragruppen idag än förra gången, Emily var där idag oxå, så vi var 3 som var unga. :P
Vi bestämde att vi skulle åka till IKEA imorgon för att köpa ramar och äta billig lunch. Låter väldigt trevligt tycker jag.
Man kunde tydligen göra hand- och fotavtryck på öppna förskolan och dom rekommenderade att man köpte ramar från IKEA till det.

Efter föräldragruppen idag så kom jag hem ungefär samtidigt som Andreas. Han tröstade mig (efter att jag pratat med pappa första gången), sen åt vi middag tillsammans och därefter tog vi en liten kvällspromenad innan han stack iväg för att lira lite fotboll med några polare.

Just nu sitter jag och Elvira i soffan, hon äter och jag passar då som vanligt på att skriva ett inlägg. Vi sitter här och är fräscha för vi tog nyss ett mysigt bad tillsammans. =)

Nu ska vi ha en liten 'mor och dotter kväll' och kolla på tv. Myys!

Min nybadade lilla älskling <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback