Mycket på gång...

Nu har det hänt rätt mycket i mitt lilla liv som jag inte hinner med att skriva om just nu. Jag ska nämligen hem till Emily och Melvin ikväll och ha det mysigt, så fort som jag har ammat klart.
Min kära kusin Mimmie har precis åkt hem till västerås igen och jag har tyckt att det varit jätte kul att ha henne här. Hon är 4 år äldre än mig och har alltid varit lite utav en idol och förebild för mig när jag växte upp och jag gillar verkligen att vara i hennes sällskap. Jag hoppas att hon kommer tillbaka snart igen och hälsar på för det var trevligt.
För mig så har hon alltid verkat varit en som typ hatar barn men nu har jag sätt en helt ny sida av henne. Hon blev nog lite betuttad i min dotter =) hihi hon blev så fjantig ^^


Här somnar Elvira i hennes famn.


Ett kärleksbrev från Mimmie??




Idag när Andreas kom hem från jobbet så hade han med sig 10 rosor till mig?? :S Jag blev helt chockad. Det är inte varje dag som det händer. Jag blev jätte glad faktiskt =) Kanske var som ett "förlåt för att jag ska iväg hela tiden"? Eller en förtidig morsdagspresent?
Det var iaf jätte gulligt av min kära sambo som jag älskar så mycket!! =D
Såhär såg dom ut:


Jag ÄLSKAR dig Andreas Peter Karnik <3<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback