Elvira 3 månader!

Tänk att tiden kan gå så fort... Kan inte förstå att min lilla bebis redan är 3 månader gammal? Dessutom så blir hon bara vackrare och underbarare för varje dag som går.
Jag älskar verkligen min lilla solstråle av hela mitt hjärta och varje gång hon ler så smälter jag inombords. Jag är så glad att just hon är min dotter och lycklig över att få vara Mamma. Det är någonting som jag skulle kunna vara på heltid med massor av små underbara underverk, som är som Elvira.
Det är så otroligt kul och häftigt att få uppleva en människas utveckling så här grundligt och att se henne lära sig nya saker hela tiden.
Än så länge så händer det ju inte jätte mycket men bara det att hon gick från att inte kunna fästa blicken utan att skela och hålla huvudet uppe själv till att kunna ha intensiv ögonkontakt och ligga på magen och kolla upp relativt länge. Hon har också lärt sig att vända sig från mage till rygg själv och nu på bara den senaste veckan så har hon börjat "prata" jätte mycket. Hon ligger och jollrar och gör massa olika läten och lixom prövar sig fram. Det är sååå kul!

Igår när vi hade städat hela lägenheten, grundligt, så gjorde vi en ny liten lekhörna åt henne brevid soffan istället för framför och nu ser det faktiskt betydligt mysigare ut. Hoppas hon trivs lika bra som jag hoppas.

Nä nu ska jag ta och amma henne, byta blöja, sätta på kläder och sedan mysa lite tills det är dags att gå upp till öppna förskolan, tillsammans med Mickis, Emily och deras små grabbar, där vi ska göra hand- och fotavtryck i gips. Spännande!
Sedan är det föräldragrupp på bvc 15-16 och sedan ska jag till min pappa kl.18.00 på middag & tårta. Min kusin Mimmie, från västerås är i Stockholm och hälsar på och idag fyller hon 24 så vi ska åka dit och fira henne. Mysigt =)

3 Månader

Jag älskar dig Elvira Cecilia Isabelle Karnik <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback