Beslutsångest

Just nu håller vi på att baka 3 cheescake till dopet och diskuterar samtidigt om vi ska åka till landet idag eller inte? Andreas vill jätte gärna åka dit och fiska och umgås med sin familj eftersom Oscar följde med denna gång. Jag tycker att det är mysigt där men känner mig lite småstressad av allt som jag har att göra här hemma inför nästa helg och så. Plus att det känns väldigt flängigt att åka ända dit och sova och sen hem bara. Vi var ju där förra helgen oxå?? Jag vill ju oxå fira min mamma på morsdag imorgon?? Men jag vill helst inte sova här själv....vad ska jag göra? =( Jag har verkligen beslutsångest just nu. Hur jag än gör så kommer det bli fel och jag kommer att ångra mig och det känns skitjobbigt! Hatar sånna här situationer. Det är ju inte världens bästa väder att åka till landen på heller, när det regnar och håller på? Kommer bara sitta där och känna mig stressad över allt som jag hade kunnat gjort hemma.

Det återstår att se hur det blir...om jag inte skriver ett nytt inlägg i kväll så har jag åkt till landet =(

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback