Betyg =)

Vi kom precis hem för kanske en kvart sedan och jag sitter just nu och ammar. Jag har varit i skolan för att prata med syon om vilka kurser jag har kvar och när jag ska börja igen efter mammaledigheten, och sedan så fick jag mina betyg oxå. Satt precis och räknade vg:n och mvg:n och blev chockad när jag såg att jag hade mest av mvg:n?? Hur gick det till? Jag som alltid har varit ett vg-barn? Men jag ska inte hurra än eftersom jag har många kurser kvar att gå.
Men hittills har jag iaf: 2 st g (i matte a och b), 11 vg och 13 mvg. Jag är nöjd! =D

Nu ska jag gå och laga mat och sedan ska vi ta och åka till barkaby handelsplats.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: johanna

Oj det är ju jätte bra Linda. Grattis :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback