"This is it" och helgens höjdpunkt

Sitter just nu i soffan och beklagar mig över att det är så sjukt mycket reklam på 3:an. Försöker njuta av filmen "This is it" med Michael Jackson som huvudroll men det är ju bara massa reklam hela tiden.
Filmen i sig är kul att kolla på och jag känner hela tiden hur det rycker och drar i kroppen. VILL DANSA!!!
Sitter och smygsjunger med också (tyst eftersom min familj sover i rummet brevid) blir mest stämmor dock men men, är man estet så är man ;P

Måste även berätta om min höjdpunkt på helgen som var igår, lördag.
Mikaela, Emily och deras bebisar var här på besök, vi lagade tacos tillsammans och åt middag här. Efteråt satt vi i soffan ett tag och kolla på tv tills vi gick ut på våran balkong med varsinna filtar (efter att bebisarna somnat). Super mysigt verkligen, att sitta där ute med tända ljus, massa snacks och snacka om allt möjligt mellan himmel och jord. Tror vi satt där ute fram till 2 på natten, sen gick Emily hem och Mikaela och Liam sov kvar. Får se om jag lägger ut några bilder senare....Nu börjar filmen igen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback