Snabba veckor

Är det bara jag som tycker att veckorna går läskigt snabbt nu för tiden? Det var fan över en hel vecka sedan vi hade dop. Tiden går verkligen fort...för fort! Jag hinner inte med allt som jag vill och måste göra =(

Snart får vi iaf gäster. Min faster och kusin, som var sjuka när vi hade dopet och inte kunde komma då, kommer hit idag och hälsar på. Trevligt tycker jag :)
Sen kommer Pappa och Sassa också förbi för dom ville oxå träffa dom.

Vid 5-tiden ska vi åka till Älvsjö och laga middag åt Andreas morfar. Han fick det i 90-års present av sina barnbarn. Vi allihopa ska dit ovh laga mat till honom och sedan äta middag tillsammans. =)

Jag har varit lite dålig med bilder ett tag för att kameran har varit död men nu har vi laddat batteriet så nu ska det förhoppningsvis komma lite från idag =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback