Saknar

Idag var jag helt slut efter helgens tillställningar och sov fram till 12-tiden. Sen åt jag frukost i lugn och ro och fixade sedan med alla bilder från helgen, som jag nu lagt upp på fejjan och sorterat ut några som ska framkallas.
Efter allt plock så tog jag mig en promenad upp till centrum för att se om min klass var med i metro idag igen, vilket vi var (man ser mig nästan på en liten bild :P ).

På vägen upp så mötte jag en gammal danskompis som jag stannade och pratade lite med. Det fick mig att tänka på dansen och tiden när jag verkligen brann för det och hur kul jag tyckte att det var. När jag sedan skulle ta min långpromenad så började jag verkligen sakna att dansa och eftersom jag gick själv så blev det mycket tänkande och grubblande.
Jag har även tidigare den här månaden saknat dansen, gått runt i lägenheten och små dansat lite, när jag hör vissa låtar så får jag upp danssteg i huvudet och gör danser i huvet. Jag tror att Andreas har märkt det iaf men jag vet inte vad jag ska göra åt saken? Man kan väl inte börja dansa när man är mamma? Finns det ens dansgrupper för 20-åringar? Nä jag får nog ge upp hoppet och min dröm om att få dansa hela livet tills jag blir gammal. =(

Jag har nu på kvällen fixat lite med Elviras doppresenter och kort:

...Allt det här fick hon av alla underbara människor som kom på dopet!



Elvira idag:






Ha en trevlig kväll! =D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback