Pluggdag och filmkväll

Som rubriken säger och som jag skrev tidigare så satt jag och pluggade heela dagen igår, fast att det var så fint väder!? Jag satt lite för lätnge tror jag, blev sjukt irriterad tillslut och hakade upp mig på en faktauppgift som jag inte kunde hitta. I vanliga fall så hade jag struntat i den för tillfället och fortsatt med nästa men jag satt och försökte hitta en säker källa till faktan "antal arbetslösa i vietnam, i procent" i typ en timme :S helt sjukt.
När Andreas kom hem så sa han åt mig att sluta plugga eftersom jag var helt knäpp i huvet :P man måste ju ta en pause.
Vi åt middag och sedan kom robert förbi (som för övrigt fyller år idag, grattis till honom). Jag lyckades få med dom ut på en liten promenad, vi tog en runda och på hemvägen gick vi förbi konsum och hyrde en film. Vi såg 'The men who stare at goats', jävligt skum film men ändå kul, lite flummig kanske man kan säga.

Nu måste jag gå iväg och lämna tillbaka filmen innan Emily, Melvin och Mikaela o Liam kommer hit.
Skriver mer ikväll och lägger eventuellt ut några bilder.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback