Orkar inte meer!!

Jag känner mig heelt ringrostig, har typ glömt bort hur man pluggar eller nåt för det här går inte. Jag har ju knappt pluggat på hela det här året, var väl något prov i Januari men inte mer, och nu har jag värsta projektet att göra under sommaren. Vart tog semestern vägen?
Igår kväll så kände jag mig taggad inför det här och tänkte "det här klarar jag galant, inga problem, det här ska bli kul. Jag ska minsann visa dom att jag kan plugga fast jag har barn" men nu när jag sitter med arbetet i handen så vill jag bara spy. Det är så otroligt mycket fakta att ta reda på för det första, för det andra så vet jag inte riktigt hur jag ska göra det här, alltså själva upplägget. =(
Jag gick upp vid 9-tiden imorse, tog hand om Elvira och åt frukost i lugn och ro och sedan har jag suttit framför datorn och ENDAST pluggat heela dagen tills nu. Jag får panik! Hur ska jag klara det här? Jag måste ringa hit min pappa eller nåt så får han hjälpa mig lite.
Faan jag som vill ta en promenad i det fina vädret som är idag men jag känner mig för stressad för det.
Tur att Elvira ligger på golvet och sover så att jag kan plugga i lugn och ro iaf! =)


Min älskade dotter som är så snäll <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback