Håår =(

Det ligger hårstrån överallt i hela lägenheten!!! Vart man än går så ser man hårstrån...
Över hela golvet, i soffan, i sängen, på alla kläder, på tvätten, på Elvira, i Elviras mun (eftersom hon stoppar allt i munnen), på matbordet, i badkaret och i bilen. Och det värsta av allt är att alla dessa hårstrån en gång har tillhört mig... det är mitt hår som lämnar mig och sprider ut sig i hela lägenheten! =(
Jag har aldrig varit med om någon som har tappat så mycket hår? Om jag drar med handen genom håret så har jag hela näven full av hårstrån efteråt. Jag kommer snart vara flintis och det vill jag ju inte ='(
Någon som har några förslag på hur jag ska göra för att få det att sluta? Har jag brist på någon vitamin? Jag börjar faktiskt bli orolig att jag ska bli totalt tunnhårig.
Snälla hjälp en desperat blivande flintskalle!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback