Går dåligt med pluggandet...

Jag ska ju plugga samhällskunskap B, nu under sommaren fram till slutet av augusti, men det går inte så bra. Jag har alltid massa annat att göra och skjuter på det hela tiden.
Tänkte sätta igång lite ikväll nu när våra gäster har åkt och fullfölja imorgon. Jag skulle vilja bli klar med hela projektet innan slutdatumet, helst i slutet av juli/början på augusti men det kommer jag aldrig bli i den här takten.
Jag måste verkligen sätta igång men jag tänkte först lägga ut lite bilder från kvällen.


Överlycklig tjej som leker med faster-Yohanna, innan resten av folket har kommit.


Mamma kommer och stör med kameran när dom sitter och busar...
..efter ett tag kom farmor-Kerstin och sedan kom farfar-Peter och faster-Isabelle .med maten. Det blev pizza för hela bunten =)


En glad tjej som får så mycket uppmärksamhet som det bara går att få =)


Sedan var det dags för den trötta lillfisen att sätta på pyjamas och gå och lägga sig...


...Då blev det inte så roligt längre. =P När vi hade ätit upp fikat (chokladbollssmet på ett fat med pärlsocker på) och Elvira hade lagt sig så var klockan rätt sent och gästerna gick hem. Det var trevligt med lite besök så här mitt i veckan.

Nu ska jag starta upp pluggandet och sedan gå och lägga mig.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback