Fantastisk och grymt rolig Midsommar!

Som rubriken lyder så hade jag alltså en väldigt trevlig och kul midsommarafton.
Det var kubbspel, midsommarlunch, dans kring midsommarstången, femkamp lekar (som var otroligt kul), midsommarmiddag och god tårta till efterrätt, massa snacks, dans på dansbanan till liveband och sedan party all night long ;D
Kanske lite mycket alkohol för vissa men det är ju bara midsommar en gång om året så va fan ;P

Orkar inte skriva mer om det än så just nu.

Igår var jag i stan tillsammans med Mikaela och Emily, o våra bebbar såklart. Vi gick runt ett tag och jag kände mig sjukt seg...ville hem men jag tyckte att det var trevligt att umgås med dom. Jag var jätte stolt över mig själv att jag inte köpte med mig hem en enda pryl. =D Fast jag var nära några gånger!
Det var krångel med sl hela vägen hem och väl hemma så sätte jag mig och halvsov i soffan tills middagen var klar.

Stackars Andreas. Han jobbade hela dagen och var helt slut och sedan kom han hem till ett berg av disk som stod i diskhon och fick laga mat till sin sambo som bara låg deckad i soffan.
Efter middagen drog han till Elektrolux och köpte en diskmaskin. Tyvärr har vi fortfarande inte fått igång den så högen av diskberget står kvar och fylls på =/

Idag förstår jag iaf varför jag var så slutkörd igår....jag är sjuk och orkeslös. Hade velat gå ner till Lillsjön och gympat ikväll vid 7-tiden men det går ju inte nu =(

VILL INTE VARA SJUK!!!


Ursäkta för dålig uppdatering men det händer så mycket i mitt liv hela tiden så jag har inte riktigt tid med det här och vill inte känna mig stressad och pressad för att jag ska blogg för då får det va. Jag lägger in ett inlägg lite då och då när jag känner för det och när jag har tid.

Ha en bra dag så ska jag krya på mig...och plugga =(

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback