Busmormor på besök!

Efter min brevbärar promenad, som blev lite mer än 1 ½ timma ungefär, så kom Elviras tokiga mormor på besök. :P Kan inte sluta skratta åt hur hon håller på med Elvira, det är inte lugnt en enda sekund och dom är verkligen överallt. Framför spegeln i ena stunden, sedan på golvet i alla möjliga olika positioner, i den andra stunden är dom i soffan och busar runt, sen står dom och dansar i köket. Helt plötsligt har hon dragit in en gåstol från förrådet och sätter Elvira i den med massa leksaker framför henne. Elvira såg så stor ut när hon satt där i.
Sedan höll mormor på att "träna" Elvira på att vända sig om från rygg till mage ^^ haha va hon höll på! Det var nära men tillslut blev Elvira så trött att hon bara skrek och ville inte göra något alls, stackare.
Medans dom höll på att busa så satt jag och försökte plugga men jag fastnar hela tiden. =( Går inte alls bra och jag blir bara frustrerad av att sitta och försöka när jag ändå inte kommer nån vart.

Tillslut fick jag nog och skulle ta mig en banan. Plötsligt sög Elvira på den...kommer inte ihåg hur det gick till alls :S
Men jag vet i allla fall att hon tyckte om det så jag mosade lite på en tallrik och gav henne med sked. Hon tyckte det var jätte gott och ville bara ha mer och mer hela tiden men jag ville inte ge för mycket så här i början. Hon skrek när jag inte gav mer så jag fick ta och amma henne för att hon skulle bli lugn. Skruttan då, ville bara ha banan!

Sedan satt jag hela kvällen framför datorn och försökte reda ut när alla bilder av Elvira är tagna och lägga dom i mappar. 0-1 månad, 1-2 månader, 2-3 månader och 3-4 månader. Det var inte så lätt måste jag säga. Vi har bilder överallt på datorn i massa olika mappar och jag visste först inte riktigt hur jag skulle göra men det får bli som det blev nu!

Några bilder från igår:


Elvira på väg att vända sig om. Hon la sig på armen, kom runt med benen men då sköt hon tillbaka sig =/



Stora tjejen i gåstolen!



Det var kul =) såg så kul ut när hon råkade skjuta iväg sig själv och så kollar hon upp som "vad hände nu? var det jag?"



Sötnosen <3



Det blev måånga bilder igår. Min mamma gick lös med kamran.


Det blev både många fina bilder och många roliga bilder. Elvira låg och pratade massor och då passade mormor på med kameran.


Här får hon smaka sin älskade banan :P
Vet inte varför hon skulle fram med handen hela tiden?



Hon sträckte ut tungan hela tiden och försökte suga på skeden. Det var lite svårt att byta teknik när man äter.


MmmmMmM så gott!


Nä nu ska jag göra lite nytta här hemma!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback