Brevbärare

Min "pluggdag", som jag skulle ha haft idag gick åt pipsvängen kan jag ju ta och tala om. Har fortfarande inte börjat och just nu känner jag för att ta en promenad så pluggandet får vänta.
Jag tänkte även eventuellt plugga lite i morgon oxå för att kompensera dagens plugg.
Istället för att plugga hela morgonen/förmiddagen så har jag fixat med annat. Bland annat så har jag skrivit adress på alla vykort (tackkorten från Elviras dop) som ska skickas iväg snarast. Tänkte faktiskt agera brevbärare nu på min promenad. Ska gå till alla som bor i kungsängen som var på dopet och lämna i brevlådan så det blir en liten runda. :)
Skönt att ha ett mål när man promenerar själv tycker jag, annars är det lite tråkigt.

Nä nu ska jag gå ut i det fina sommarvädret så att jag kan komma tillbaka in snart för att plugga! Motiverande...? Nej! =(

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback