Tiden räcker inte till!

Jag har tyvärr inte tid så att det räcker och blir över åt bloggandet, har lagt det lite på hyllan tills vidare. Håller på för fullt med att plugga gärnet. Det är slutspurten nu och det ska bli såååå skönt när det är avklarat. Då kan jag äntligen stryka det ur mitt liv!! Såå underbar tanke.

När jag inte pluggar så tar jag hand om min dotter som har blivit så stor nu. Hon äter riktig mat nu för tiden och inte så lite heller. Jag är jätte glad att hon tycker mat är så gott =)
Just idag har hon nästan bara fått riktig mat och ingen bröstmjölk alls. Bara några gånger på morgonen och efter 10 så blev det ett uppehåll fram till kanske 6-7 ikväll, stackare. Hennes svamp (torsk) som hon har i munnen har smittat mina bröstvårtor så att dom är helt såriga. Det är som öppna sår runt om hela vårtan som hon sedan ska suga på, och inte nog med det....hon tar tag och biter i dom och drar utåt! Faan det gör så förjävligt äckligt ont att jag nästan vill böla. Därför har jag inte gett henne så mycket mjölk för jag vill att det ska hinna läka någon gång.

Hon har blivit så stoor min lilla bebis =) Hon rullar runt och försöker sträcka sig och ta saker överallt. Hon är så otroligt nyfiken på allt och är med på noterna. Det är riktigt kul att se utvecklingen från dag till dag, det händer något nytt hela tiden. Idag var det första gången som hon fattade när jag lekte "tittut-leken" med henne. Sedan letade hon efter fjärrkontrollen, som hon är besatt av att hålla i, när Andreas gömde den bakom ryggen. Hon fattade att den inte var borta bara för att hon inte såg den =) Häftigt!
Hon känns som en smart tjej och jag hoppas att det håller i sig.

Nu ska jag plugga lite till innan jag ska nattinatta mig själv :P Ska upp hyfsat tidigt i morgon och städa hade jag tänkt. Imorgon kommer Anna hit från Västerås och ska leka med mig, så då måste jag hinna städa lite innan för det har jag inte heller tid att göra nu för tiden =(

God natt på er!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback