Deppdag =(

Usch! Den här dagen blev inte så jätte lyckad.
Har kännt mig rätt så nere idag och det är ju konstigt med tanke på det fina vädret och så.
Efter att Elviras morfar/ min pappa åkt här ifrån så skulle jag träna och sen hoppa in i duschen men jag vet inte riktigt vart tiden tog vägen för helt plötsligt vart det bråttom. Jag hatar att känna mig stressad för då blir jag på dåligt humör och irriterad och som vanligt går det ut över stackars Andreas =( Jag vet..jag är hemsk! Men det är inte meningen och jag vill inte vara sånn.
Mitt i all stress kom mamma och Eric förbi och gjorde saken ännu värre. Dom skulle bara lämna massa saker men det blev mer än så. Kände mig stressad men ville inte vara för otrevlig när dom var snälla o lämnade saker så jag blev tjurig mot andreas istället. När dom hade åkt så började vi små tjaffsa för att jag var så grinig och det kändes som att inget kunde göra mig glad.
Vi åkte till barkaby handelsplats och snabbshoppade. Vi köpte en tvål till badrummet, kuddar, en pläd och ljus till balkongen, en matta till vardagsrummet och bakformar. Hade egentligen behövt köpa kläder och skor till mig själv men det hann vi inte med.
Vi hann inte äta lunch hemma så vi blev ju såklart vrålhungriga och jag fungerar inte då. Jag kände mig inte så sugen på en familjemiddag just då för jag orkade inte vara trevlig mot folk.
När vi väl var där och fick i oss den supergoda maten som det bjöds på, så kändes det bra igen. Det var lika trevligt som vanligt och jag var glad att vi åkte dit.
Vi stannade inte så länge som vi brukar för att jag var trött och ville hem och packa upp sakerna.
Ska gå och lägga mig tidigt ikväll och hoppas på en bättre dag i morgon =)

Nu ska min dotter få krama och trösta mig i sängen..god natt!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mickis och Liam

hjärtat då :( stackars dig, vilken dag! Men i morgon så ska ju vi åka å shoppa kläder å skor till dig :D då har du en egen stylist med dig, hihi :D puss vi hörs lite senare! hälsa Elvira.

Postat av: johanna

usch då linda! men om det kan vara till någon tröst är du inte ensam om att bli som ett monster när man är stressad och/el hungrig!! Och såklart får Robert ta smällen! Hoppas du haft en bättre dag idag :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback