Snöblandat regn..vart tog våren vägen??

Jaha..dagen börjar gå mot sitt slut och jag ligger just nu i sängen med en gnällande bebis brevid mig. Vet inte riktigt vad felet är? Jag hjälpte henne att bajsa tidigare idag och det kom ut jätte mycket. Så jag förstår inte riktigt vad det är nu? Hon som alltid är så snäll?
Andreas, Joel och Robert sitter i soffan och kollar hockeyn. Trevligt med lite folk över men hockey är väl inte det roligaste jag vet.
Jag var jätte sugen på att träna lite idag (köra situps och sånt på golvet). Men när jag kom hem så var klockan middagsdags och sen vart det så sent att jag blev trött =( Jag kanske kan ta det i morgon beroende på hur Elvira mår.

Jag gick iaf upp till min mormor och morfar idag, som jag funderade på tidigare, och det gick vääldigt fort måste jag säga. För precis när jag kom utanför dörren så började det regna...sen blev det bara värre och värre så jag sprang nästan upp för backen med vagnen. :P Sen kom det till och med snöblandat regn. Suck! Jag som trodde att det var vår??
När vi kom fram så blev vi iaf väl omhändertagna och jag fick både bullar och våfflor. Mums! Dom sa att vi kunde stanna tills det slutat regna men det slutade ju aldrig. Så jag stannade där tills Andreas slutade jobbet så fick han komma och hämta oss med bilen. Sen åkte vi och handlade på coop forum direkt och sen åkte vi hem och åt.

God natt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback