Saknar esteterna

Jag har kommit på att det är skit bra att ha en blogg när man har så dåligt minne som jag har. Då kan man lixom gå tillbaka och kolla vad man gjort tidigare, om man skulle behöva. =)
Jag börjar mer och mer gilla det här med blogg och funderar kanske till och med på om jag ska berätta för folk att jag bloggar så att jag får några läsare.

Idag har jag och Elvira varit och hälsat på i min skola. Det var jätte kul att få träffa alla igen och visa upp "den som låg i magen". Jag stannade där längre än vad jag hade tänkt och hade gärna stannat längre men det blev sånt fläng på Elvira från person till person och jag vill inte att hon ska bli sjuk eller så. Dessutom så var jag hungrig och ville hem och äta. Men jag kände att jag saknade min klass, saknade att sitta där bland alla och umgås på rasterna och snacka o sjunga. Jag saknade såklart vissa mer än andra men mest helheten. Esteter är riktigt härliga, vad folk än säger!

Elviras moster/min syster var här nyss vilket var jätte trevligt. Jag gillar när folk tittar förbi, även när det bara blir en snabbis. Det kan nämligen kännas lite ensamt här i mellanåt och då blir det långa blogginlägg till följd. Så jag funderar på att fråga Sofie om hon vill komma och hälsa på lite oftare :)

Ikväll kommer Andreas kompis Joel på besök. Han har varit i idre och jobbat i vinter så han har inte träffat Elvira än. Trevligt när det kommer över folk!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback