Det blev inte som jag tänkt mig, men bra ändå.

Idag har det varit full rulle hela dagen...
Vi gick upp vid 9 halv 10-tiden och åt frukost. Direkt efteråt så började andreas att fixa och bygga ihop soffgruppen som vi köpte igår medans jag storstädade hela lägenheten, för att jag skulle få gäster. Jag hade gärna hjälpt till att bygga soffgruppen för jag tycker sånt är kul men för mig kändes det viktigare att ha det fint här hemma när det kommer över folk. Allt gick väl ungefär på 3 timmar för oss båda och efteråt kände jag mig riktigt nöjd.
När jag kollade ut på balkongen så blev jag helt överlycklig. Det var riktigt mysigt och jag såg verkligen framför mig hur vi kommer sitta där på sommarkvällarna och mysa med tända ljus och lite snacks framför oss..åh vad jag längtar!! =D
Sen så fixade jag med dopkorten som hade kommit med posten. Letade lite adresser till folk och bad andreas lägga dom på posten när han ändå skulle till centrum och göra ärenden. Medans han var iväg så hällde jag upp ett bad och skulle för första gången bada med min dotter. Det var verkligen super mysigt! Hon var såå lugn och samtidigt uppspelt och kollade på mig så sött med sina stora fina ögon. Haha jag blir helt till mig bara av att tänka på det :) Det är något som jag garanterat kommer göra om.
Sen när andreas kom tillbaka så fick han ta hand om Elvira medans jag duschade klart och fixade i ordning mig eftersom mina vänner, Malin mikaela och hennes son Liam, skulle komma vid 5 ungefär och då va klockan nån gång efter 3.
Vid 4 när jag var klar med allt och bara hade disken kvar så fick jag reda på att mina vänner inte skulle komma för Mickis kände sig hängig. Då blev jag faktiskt lite ledsen och kände att jag ville ha en stor chokladkaka xD, för jag hade sett fram emot det. Men det blir inte alltid som man har tänkt sig. Det blev iaf städat!
Andreas skulle iväg med sina vänner så jag kände mig lite övergiven och ringde mammsen. Hon kom och hämta mig direkt efter hon slutat jobba och så åkte vi till smidö och tog en promenad innan maten (som var jätte god).

Hemmakär som jag är så ville jag gärna sova i min egen lägenhet i min egen säng. Så jag bad andreas att komma och hämta hem mig innan han åkte iväg på nästa bus.
Så nu sitter jag här ensam, efter att ha nattat min dotter, framför datorn med min kära chokladkaka =D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback