Ingen promenad... men en soffgrupp :)

Jag skrev ju tidigare idag att jag skulle ta en promenad när min sambo kom hem från jobbet. Men jag har fortfarande inte gått den där promenaden och nu är det mörkt ute och strax läggdags.

Det började med att han kom hem och kände för att ta ett bad innan promenaden (och det tar ju sin tid). Sen så kollade vi lite snabbt igenom reklamtidningarna och såg en soffgrupp, att ha på balkongen, från karlssons som jag har varit väldigt sugen på. Då bestämde vi att vi först skulle åka dit och kolla på den och sen ta en promenad. När vi kom dit så blev vi så sugna att vi impulsköpte hela soffgruppen. Problemet var bara att bilen var alldeles för liten så jag ringde mamma och frågade om vi kunde låna hennes bil och det blev ett väldans fläng på oss innan vi fick hem allting och kört alla bilar till rätt ställe. När vi väl var hemma så var vi ju hungriga och fick lov att fixa lite mat och då tänkte jag att efter maten så går iaf jag ut på promenad vare sig andreas vill eller inte. Efter maten kom andreas kompisar hit för att titta på hockeyn och jag förberedde mig på att gå ut. Men vad får jag se när jag tittar ut genom fönstret???...jooo REGN! Faan!!! Jag som verkligen såg fram emot den där promenaden :(

Så nu sitter jag här i köket och skriver, med en dotter hängandes på tutten, och känner mig lite bitter...jag som hade hoppats på att få glo lite tv ikväll. Men nu sitter det tre grabbar i soffan och kollar på hockeyn. Sånt é livet!
Det ska iaf bli kul att sätta ihop soffgruppen i morgon och fixa fint på balkongen. Det kommer bli suuper mysigt!! =D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback