Sovit för länge

Ojojoj...idag gick jag upp alldeles för sent! Varje gång jag har ammat sedan typ klockan 6 så har jag tänkt att jag ska gå upp, men det gick verkligen inte. Jag känner mig trött i hela kroppen idag, hoppas att jag inte håller på att bli sjuk eller nåt =( Och det här skitvädret som man ser när man vaknar gör ju inte saken lättare. Då kan man gott sova för länge utan dåligt samvete.

Jag sitter här i soffan och äter frukost medans Elvira ligger på golvet och pratar med babygymmet. Det låter såå sött. Ibland kommer det även ett litet skratt så jag tror att hon tycker den är rolig. Hon skrattar inte ens åt mig liksom, fast jag försöker och lavar mig så mycket jag kan.
Vi får se vad denna dag har att bjuda på...nu ska jag gå och leka med min dotter =D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback