Shoppingdag!

Just nu sitter jag i soffan och ammar. Andreas kom hem för ett tag sen och jag har precis visat upp allt som jag har köpt i Jakan idag.
Jag köpte två bodys till Elvira och till mig köpte jag två tröjor, två linnen, två leggins, ett 3-pack strumpor, en ögonfrans uppböjare, ett par gråa tygskor och en plånbok.

Jag hade verkligen en jätte trevlig shoppingstund med Elvira, Mickis och Liam. Vi gick runt i Jakan ganska länge men trots det så hittade jag inte det som jag behövde mest....en klänning till våran studentskiva. Funderar på att åka till Kista och kolla på New Yorker. Får se när jag har tid för det?

Efter shoppingen så åkte vi allihopa hem till oss och åt lunch o fikade. Vi hade det väldigt mysigt och jag hoppas att vi gör om detta snart igen. Är så glad att jag har Mickis och Liam <3

Nu ska jag gå och käka sen blire hänga tvätt, diska och eventuellt träna. Hoppas!! =)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mickis

och vi är glada som har er! tack för en mysig dag hjärtat. puss puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback