Opassande kuddar...

Det hände inget särskilt igår på min oplanerade dag. Jag tog det bara lugnt, fixade lite här hemma, gick en promenad i det fina vädret, gick o handlade på lidel och så agerade jag hemmafru såklart. =P

Jag måste bara berätta att kuddarna som vi köpte till balkonen som skulle bli såå mysigt är helt opassande. Jag tänkte inte på det i affären men soffgruppens dynor är typ beiga och kuddarna är vita i grunden. =( Det ser inte så bra ut men får funka ändå! Jag tänker inte gå och köpa nya kuddar iaf...folk får stå ut. :P Jag kan eventuellt lägga ut en bild senare så kan ni få se hur det ser ut.

Nu ska jag diska, byta blöja på Elvira, sätta på en tvättmaskin, borsta tänderna och sen ska jag, Elvira, Mickis och Liam åka till Jakan och förhoppningsvis kommer jag hem med massa påsar! =D

Jag kan berätta mer ikväll!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback