Min tur med blogg

Jaha så var det min tur att skaffa blogg. Jag som aldrig har förstått mig på folk som bloggar och bryr mig inte ett skit om dom "kända bloggarna". Jag tycker att det är ointressant att läsa om folk som jag inte känner och har aldrig fattat varför folk vill blotta sina tankar och känslor för allmenheten? Så då kan man ju undra varför jag skaffar en blogg?
Joo det är nämligen så att nu när jag är hemma hela dagarna med min kära dotter så har det blivit så att jag läst några bloggar (av folk som jag känner) för att få tiden att gå när Elvira sover. Och då var det en viss blogg som inspirerade mig på något konstigt sätt. Jag kände att jag oxå ville få ut alla tankar och känslor som jag går runt och har hela dagarna...och på den vägen är det.

Jag vill bara understryka att jag skriver denna blogg endast för min egen skull och jag har inte bestämt mig ännu för om jag tänker berätta för folk att jag har en blogg.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback