Landetdags

Idag bär det av mot landet! =D Även fast det inte är fint väder ute så känns det kul och mysigt. Det beror nog mest på sällskapet, andreas familj, som man alltid har kul med.
Egentligen så hatar jag att vara på ställen där det inte finns toalett eller drickbart, rinnande vatten och endast kallvatten. Dasset ligger dessutom långt bort brevid en läskig lada (skulle passa perfekt i en skräckfilm). Förstår nästan inte ens varför jag längtar dit just nu haha...men det är värt det när man väl är där.
Det är första gången för elvira på landet så det ska bli kul. Även fast hon inte märker nåt själv, men för mig känns det spännande. Får hoppas att hennes sysslingar, som är 1 och snart 3, kommer ut oxå. =)

Nu ska jag ta tag i berget av disk som står och lockar. mmhm -.- ...medans Andreas och Elvira sover. Som en riktig mamma =D Ska nog plocka fram frukosten oxå för jag är vråålhungrig!

Jag är tillbax från landet på söndag, med andra ord imorgon =P

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Yohanna

Landet låter ju inte såå trevligt när du säger det så, men mysigt är det ändå haha.

Kul att du trivs så bra i vårt sällskap, familjen blir bara härligare ju större den blir tycker jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback