Läkarbesök på bvc

Jag sitter just nu i soffan (som vanligt när jag skriver) och Elvira ligger nedanför mig på mage. Vi kom precis hem från en rask promenad om man kan kalla det så. Jag och Elvira tog en ganska stor omväg hem från bvc för att jag skulle få lite motion =)

Idag var det alltså dags för ett läkarbesök på bvc och läkaren som undersökte henne sa att allt såg så fint ut.
Elvira, som är 9 veckor idag, väger nu 5760 g och är 58 cm lång.
Hon växer som hon ska och går upp i vikt bra, och allt var jätte bra förutom en sak...hon måste tydligen träna mer. Haha min lilla dotter är en klenis =P Därför ligger hon just nu på mage, för att träna nacken. Vet dock inte om träningen är så effektiv om man sover, vilket hon gör. xD Latmask!

Snart kommer Mikaela och Liam förbi, måste äta lunch innan. Hej svej!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback